Telefon numarasından cari tanıma

E-Yaz Yazılıma ait akıllı santral yazılımı ile firmalara, kurum, kuruluşlara ve şahıslara ait, unvan, yetkili isim, şirket ismi, kurum kuruluş ismi, telefon, adres, mail vb. gibi bilgileri içeren cari kart açılabilmektedir. Gelen aramalar sisteme kayıtlı telefonla eşleştiğinde o telefona ait cari kart otomatik olarak tanınıp açılarak kullanıcı ekranına getirilir. Bir cari karta birden fazla telefon tanımlanabilir ve bu telefonlar GSM veya sabit telefon olabilmektedir.

İlk açılışta cariye özel not

Cari kartın otomatik olarak açılması sayesinde bilgisayara arayan kişi, firma, kurum ve/veya kuruluş ile ilgili anında gerekli notlar alınabilmektedir.

Görüşmelerin sesli kaydedilmesi

E-Yaz akıllı santral yazılımı, yapılan görüşmelerle ilgili sesleri yine arayan cari kartla ilişkilendirilecek şekilde bir fiziksel Server veya sanal Serverda görüşme tarih ve zamanını da tutacak şekilde sisteme kaydeder.

Görüşme ile ilgili bilgi notlarına kolayca erişilebilmesi

Görüşme kayıtlarına kolayca ulaşılabilme yeteneği ile yapılan görüşmeye daha sonradan erişilerek dinlenebilmektedir.

Hatırlatma eklenmesi

Belirli süre sonra ihtiyaç duyulacak olan notlara hatırlatma yapılacak tarih ilave edilerek o tarihte sistem, kullanıcıya notu otomatik olarak hatırlatabilmektedir.

Her firmaya sınırsız çalışan tanımlaması böylelikle arayan kişiye özel bilgiler tutulabilmesi

Arayan her firmaya istenildiği kadar çalışan kişi tanımlaması yapılabilmektedir. Bu kişilere ait telefon bilgisi dışında gerekli olan diğer bilgiler de (mail, unvan gibi) eklenebilmektedir.

E-Yaz Akıllı Santral ve E-yaz T-set Cari kart entegrasyonu

Akıllı santral yazılımından açılan cari bilgiler E-yaz ticari set yazılımında da otomatik olarak açılabilmektedir. Tam tersi işlem de yani E-yaz ticari sette açılan cari bilgiler tek tuşla akıllı santral yazılımına aktarılabilmektedir.

Akıllı santralde alınan notlar E-yaz ticari sette ilgili firmaya ait cari karttaki not kısmına da otomatik olarak yazdırılabilmektedir. Firmaya ait değişik zamanlarda aramalardan yakalanan farklı personellere ait bilgiler akıllı santral yazılımında ve T-sette cari kartlar içindeki çalışanlar kısmında da otomatik oluşturulabilmektedir.

Mail uygulaması ile entegre edildiğinde müşteri ile yapılan tüm yazılı ve sesli görüşmeler kayıt altında tutulabilmektedir.

Çağrılarla ilgili kendine ve farklı birim ve kişilere görev oluşturma

Gelen telefonlarla, telefona cevap veren kişi kendisine görev oluşturabildiği gibi ekranda önceden tanımlanmış olan farklı bir birime ya da kişiye görev oluşturabilmektedir.

Görev oluşturulan kişiye anın da mail atma

Görev oluşturulan kişiye, sistemde kayıtlı olan maili üzerinden görev oluşturulduğu anda mail ve/veya SMS atarak görevin hemen kişiye ulaştırılmasını sağlayabilmektedir.

Görevlerin durumu takibi

Atanan görevler ile ilgili beklemede, ertelendi, sürüyor gibi görev durumu oluşturma ve görev bitince görev kapatma özelliği bulunmaktadır.

Geriye dönük görev raporlaması

Geçmişe dönük görevlerle ilgili durum ve sonuç raporlarına kolaylıkla ulaşılabilmektedir.

Geriye dönük arama sayısı ve süresi sorgulaması

Geriye dönük aramalar ile ilgili analiz yapılabilecek bilgiler oluşturulabilmektedir. Toplam arama süreleri belirli bir gruba ait arama sayısı ve süreleri, en çok arama yapılan saatler ve bir firmaya özel arama süre ve sayısı gibi raporlara ulaşılabilmektedir.