NACrm, mevcut sanal santraller olarak adlandırdığımız IP PBX santrallerin bulut bilişim ile entegre halinde çalışabilecek şekilde geliştirilmiş bir yazılım uygulamasıdır.

Bu uygulamayla birlikte, şirketler müşterileriyle ilgili tüm verileri inceleyip, düzenleyebileceği ve çeşitli senaryoları oluşturabilecekleri bir kontrol paneline olan ihtiyaçlarını karşılamış olurlar.
NACrm ile birlikte, CRM çözümlerini gerektiren tüm hedeflerinize rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

Özellikleri

NaCrm Tanımı
  • Bütünleşik Kurum İletişim Teknolojisi

  • Bulut Teknolojisi

  • Müşteri Kayıtları

  • Kapsamlı Raporlama

  • Yönetim Paneli

  • Soft Phone

  • Limitsiz Agent ve Kuyruklama

  • Çalma Stratejisi

  • Dialer

  • Çağrı Kayıt

  • Kayıtlı Numara Çevirme

  • Veri Kontrolü

  • Call Timers

  • Kullanıcı (Agent) Tanımlama ve Kontrol Paneli

NACrm’in Size Sağladığı Avantajları Nelerdir?

  • Müşterilere kısa sürede düzenli ve etkili bir şekilde ulaşılarak daha fazla satış ile müşteri verimliliğini arttırır.

  • Ortalama bekleme ve servis sürelerini içeren, aktif görüşme ve bekleyen çağrı sayılarının görülebileceği kuyruk raporu,Agentların konuşma ve işlem sürelerini, yaptıkları satışları ve aynı zamanda mevcut statülerini gösteren görsel tema ve raporlar,satış performans grafiği,gibi ayrıntılı raporlama ve grafik seçenekleri sunar.

  • Ürün ve hizmetler tanıtılabilir ve satışlar kolaylıkla gerçekleştirilir, satış sipariş iş akışı kolaylıkla yönetilebilir.

  • Kurumsal bir faaliyet ile ilgili yapılan görüşmelerin kayıt altına alınması ve bu kayıtlara anında ve her yerden ulaşılabilmesi, oluşabilecek yanlışlıkların, yanlış anlamaların önüne geçebilecek,kurumu daha diri ve hedeflerine daha net bir şekilde ulaşabilmelerini sağlayacaktır.

  • Kurum veritabanı, ses ve CDR kayıtları, kurum müşteri ve hizmet verilenlerin bilgileri ortak bir merkezden ulaşılabilir hale getirilir.

  • Virtual IP PBX sistemleri ile sistemin verimli ve güvenli bir modda ulaşılabilir olması sağlanır.

  • Virtual PBX Yedeklemesi özelliğiyle, Servis sağlayıcılarından kaynaklanan problemler sonucunda oluşabilecek iletişimdeki aksaklıkları engeller.