NAC - Network & Communication

SESLİ MESAJ

Nedir?

Sesli Mesaj servisi; önceden kaydedilmiş bir Ses kaydının hedef kitleye dinletilmesi mantığı ile çalışır. Sesli Mesaj servisi ile birlikte aynı anda birden fazla cep telefonuna ya da sabit telefona ulaşılabilir. Müşteri ile daha etkili iletişim sağlamak isteyen sektörler için, sesli mesaj servisi ideal bir servistir.
Servis sunumunda ses ya da müzik gibi özellikler olduğundan, sesli mesaj servisi diğer yöntemlerden daha etkili ve verimli olacaktır. Bu servisin, karşı tarafa mesajları sözlü olarak iletmesinden dolayı SMS den çok daha faydalı bir servis olacağı öngörülmektedir. Sesli mesajın gönderileceği bölge, bölgenin konum ve hassasiyetlerine göre numara listesini farklı gruplara bölerek farklı saat dilimlerinde çalışma yapılabilmesini sağlar. Ayrıca aranan numaranın çağrıya yanıt vermemesi halinde yanıtlanmayan sesli mesajlar panelde daha sonra tekrar denenmektedir.
Sistem otomatik olarak çalıştığından ;
Çok kısa sürede çok fazla sayıda müşteri veya hedef kitleye ulaşabilme imkânı ile hızlı hareket etme, hızlı duyurma imkânı, insan kaynağı ve vakit tasarrufu sağlamaktadır. Sistem yatırım maliyeti gerektirmez.

Sesli Mesaj Nasıl Çalışır?

  • 1

    İstenilen bir metin, seslendirilerek kayıt edilir.

  • 2

    Ulaşılmak istenilen numaralar belirlenir.

  • 3

    Mesaj istenilen tarih ve saatte yayınlanır.

  • 4

    Ulaşılamayan numaralar tekrar aranır, sadece cevap verilen çağrılar için ödeme talep edilir.

  • 5

    Mesaj iletildiğinde, ileti hakkında detaylı raporlar sunulur.

Sesli Mesaj Hangi Alanlarda Kullanılabilir?

  • Anket çalışmalarında

  • Açılış, fuar, seminer vb. etkinlikleri hatırlatmada

  • Sosyal aktivitelerin duyurularında

  • İndirim ve kampanya ile yapılan ürün tanıtımları gibi pazarlama işlemlerinde

  • Özel veya kamu kurumlarının müşterilerine ödemeler ile ilgili bilgilendirmelerde

  • Özel gün (doğum günü, evlilik yıldönümü vb) kutlamalarında

  • Siyasi partilerin seçim çalışmalarında